مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-16اقتصادي

افزایش قیمت در میوه بازار شب عید همدان نخواهیم داشت


رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: با توجه به اینکه میوه های تنظیم بازار از فردا وارد بازار خواهد شد انتظار افزایش قیمت آنچنانی میوه پیش بینی نمی شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: با توجه به اینکه میوه های تنظیم بازار از فردا وارد بازار خواهد شد انتظار افزایش قیمت آنچنانی میوه پیش بینی نمی شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رضا البرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:بازار میوه شب عید تاکنون در رکود بود اما از امروز مقداری بازار رونق گرفته و مردم برای خرید مراجعه می کنند ضمن اینکه معمولا رونق بیشتر بازار میوه در سه روز باقی مانده به عید خواهد بود.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی میوه و سبزیجات و تره بار و مرکبات از استان های گرمسیر و شمال کشور وارد شهر شده و مغازه ها به صورت انبوه در حال خریداری بوده که در واحدهای خود برای فروش و عرضه به مردم ارائه کنند،افزود: میوه های با کیفیتی توسط سیستم دولتی تهیه شده که به موقع توسط چادرها و غرفه های پیش بینی شده توزیع خواهد شد که این امر از نقش موثری در تعادل قیمت میوه بازار شب عید خواهد داشت.

البرزی با اشاره به اینکه با توجه به کیفیت خوب میوه های امسال و بالا بودن تولید افزایش قیمت آنچنانی پیش بینی نمی شود،گفت: بازار سبزیجات و تره بار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت در میوه بازار شب عید همدان نخواهیم داشت

افزایش قیمت در میوه بازار شب عید همدان نخواهیم داشت