مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 01:272022-03-15فرهنگي

پخش 90 فیلم نوروزی از شبکه نمایش


شبکه نمایش سیما در ایام نوروز بیش از 90 فیلم سینمایی را پخش خواهد کرد.

- امیرعباس اشرف ـ مدیر تامین برنامه شبکه نمایش سیما ـ در گفت و گویی با ایسنا جزییات فیلم ها و ویژه برنامه های نوروزی این شبکه را که از 28 اسفند ماه آغاز می شوند، تشریح کرد.

به گفته وی شبکه نمایش شش باکس را برای پخش فیلم های منتخب در ایام نوروز در نظر گرفته است که از ساعت 11 صبح با عنوان فیلم های جذاب و سرگرم کننده آغاز می شوند.

فیلم های باکس ساعت 11 به ترتیب روز پخش از 28 اسفند تا 13 فروردین عبارتند از: خانه خراب کن 2، گرو، فورد در برابر فراری، مردان سیاه پوش بین المللی، شیر، جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها، پنگوئن بلوم، چمدان، کوهنوردان، ماجرای هاکل بری فین، جنگجویان آسمان، تنها در اعماق، مرز سه گانه، میان ستاره ای و هوانوردان.

در باکس ساعت 13 برترین و شایسته ترین فیلم های سینمای ایران پخش خواهند شد.

فیلم هایی در این بخش پخش خواهد شد که در باکس نوروزی سینمای ایران در سال گذشته پخش نشده اند و بر این اساس تکراری نخواهند بود.

این آثار طیف متفاوتی از فیلم های ایرانی را شامل می شوند که از فیلم های کودک و خردسال تا جنگی و دفاع مقدسی را در برمی گیرد.

نام فیلم های این بخش که از (28 اسفند تا 13 فروردین) پخش می شوند عبارتند از : 23 نفر، شهر موش ها، خجالت نکش، سرخپوست، خواب سفید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 90 فیلم نوروزی از شبکه نمایش

پخش 90 فیلم نوروزی از شبکه نمایش