مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-15ورزشي

برترین دختران دونده معرفی شدند


مسابقات دوومیدانی دختران نهمین المپیاد ورزش محلات یزد با معرفی نفرات برتر در دو رده سنی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، طیبه خواجه بافقی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که این دوره مسابقات با مشارکت حدود 180 نفر در ورزشکاران یزدی برگزار شد، اظهار کرد: این دوره رقابتها پس از یک روز با معرفی نفرات برتر در دو رده سنی به پایان رسید.

وی افزود: در رده سنی خردسالان بخش پرتاب توپ مدیسینبال هستی دهشیری، بیتا نجفی و رقیه غلام نژاد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان نهمین المپیاد ورزش محلات یزد در ادامه با بیان این که در بخش پرش سارجنت آتنا قنبری نیا مقام اول، نیوشا آدینه مقام دوم و فاطمه بیاتی مقام سوم را کسب کردند، گفت: در دو 45 متر مقام های اول تا سوم به ترتیب به زهره حسن زاده، مائده دهقان و فاطمه شریفی رسید.

مسئول برگزاری این دوره مسابقات تصریح کرد: در بخش پرتاب توپ کریکت آتنا قنبری، نیایش زینلی و نرجس شیرازی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با بیان این که در بخش پرش طول نیوشا آدینه مقام اول، مائده دهقان مقام دوم و فاطمه شریفی مقام سوم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در دو 600 متر رده سنی خردسالان فاطمه بیاتی، ساجده باباپور و زهره حسن زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دختران دونده معرفی شدند

برترین دختران دونده معرفی شدند