مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-15ورزشي

تسویه بدهی‎های تیم پاس در همدان


مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه ساختار اداری و حرفه‎ای باشگاه پاس را شکل دادیم و در این مدت کوتاه نیز سعی کردیم بدهی‎های انباشته و میلیاردی این تیم را پرداخت کنیم گفت: - حمیدرضا عابری منصور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تیم پاس، اظهار کرد: در مدت کوتاهی که به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده‎ام، با پیگیری توانستیم بدهی های باشگاه را به حداقل برسانیم و حجم سنگینی از مشکلات این تیم از ادوار گذشته را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بدهی مالی به طلبکاران یکی از مشکلات بزرگ پاس در سال های گذشته بود که نه تنها فضای بی اعتمادی را برای این باشگاه در سطح فوتبال کشور ایجاد کرده بود بلکه باعث شد این تیم نتواند ارتباط همکاری بهتری با سازمان لیگ و فدراسیون داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان بیان کرد: حالا این بدهی ها به حداقل رسیده و همچنان در حال تسویه های مالی با طلبکاران هستیم تا بار مالی ایجاد شده در باشگاه را برطرف سازیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کمتر از دو ماه حضورش در راس باشگاه پاس گفت: سازماندهی و ایجاد چارت سازمانی باشگاه، بازسازی محل اقامت و اداری پاس، اجرای پخش مستقیم دیدارهای تیم از طریق صدا و سیما، پایه گذاری طرح های اقتصادی، تعامل سازنده با دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی‎های تیم پاس در همدان

تسویه بدهی‎های تیم پاس در همدان