مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-15سياسي

هفته اول سال، عالی و مناسب برای سفرهای نوروزی است


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به استقرار راهنمایان گردشگری در 24 نقطه گردشگرپذیر یزد در ایام نوروز، گفت: هواشناسی، - طوفانی بودن هوای یزد در ایام نوروز را تکذیب کرده به طوری که تا هشتم فروردین هوایی صاف و آرام داریم که برای مسافرت های نوروزی بسیار عالی و مناسب است.

احمد آخوندی امروز سه شنبه در نشست راهنمایان گردشگری یزد با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری استان را با مشکل و رکود جدی روبه رو کرد.

وی اضافه کرد: این مشکلات را هم در حوزه نیروی انسانی و هم در حوزه مباحث اقتصادی و درآمدی واحدهای گردشگری شاهد بودیم و بسیاری از واحدهای گردشگری به سمت تعطیلی کشیده شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون و مدیریت خوبی که در حوزه مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته، زمینه سفرهای نوروزی در کشور فراهم شده و فعالان گردشگری استان می توانند نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی باشند.

آخوندی گفت: امسال در 24 نقطه مهم گردشگری استان راهنمایان گردشگری مستقر شده و بنا به میزان گردشگرپذیری آن منطقه، از یک تا پنج راهنما در دو شیفت به استقبال از مسافران نوروزی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته اول سال، عالی و مناسب برای سفرهای نوروزی است

هفته اول سال، عالی و مناسب برای سفرهای نوروزی است