مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-15سياسي

تصویب بودجه پیشنهادی 103 میلیاردی شورای شهر نهاوند


رییس شورای اسلامی شهر نهاوند از تصویب بودجه پیشنهادی 103 میلیاردی شورای شهر خبر داد و گفت: برای تحقق بودجه سال آینده سعی شده منابع درآمدی پایدار مد نظر قرار گیرد.

- صفی الله خرم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: لایحه بودجه 103 میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری نهاوند با 20 درصد رشد در مقایسه با سال گذشته که از سوی شورای اسلامی این شهر پیشنهاد شده بود به تصویب کمیته تطبیق فرمانداری رسید و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

وی افزود: این لایحه پس از بررسی در جلسات متعدد کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین در پنجاه و دومین جلسه شورا مورد بحث قرار گرفت و برای تایید نهایی به کمیته تطبیق ارسال شد.

رییس شورای اسلامی شهر نهاوند افزود: پس از ارسال رقم پیشنهادی بودجه از سوی شورا طی مهلت قانونی، کمیته تطبیق بودجه 103 میلیارد تومانی شهرداری را تصویب قرار داد و آن را برای اجرا به شهرداری نهاوند ابلاغ کرد.

وی به منابع درآمدی برای اجرای بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: برای تحقق بودجه سال آینده سعی شده منابع درآمدی پایدار مد نظر قرار گیرد تا بتوان برنامه های شهرداری را با اطمینان کامل اجرا کرد.

خرم آبادی به منابع در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری احداث شهر خودرو در زمینی به مساحت 15 هزار متر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه پیشنهادی 103 میلیاردی شورای شهر نهاوند

تصویب بودجه پیشنهادی 103 میلیاردی شورای شهر نهاوند