مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-15حوادث

آماده باش نیروهای اورژانس اردستان در چهارشنبه آخرسال


مسئول فوریت های پزشکی اردستان از آماده باش نیروهای اورژانس در خصوص حوادث چهارشنبه آخرسال خبر داد.

- با اشار به برنامه های اورژانس اردستان برای چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: همه پرسنل و نیروهای اورژانس از تاریخ 25 اسفند تا 27 اسفند در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال و برای انتقال مصدومان به بیمارستان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: دارو و تجهیزات لازم از جمله گاز، باند، پماد سوختگی و غیره که بر اساس نیازسنجی های سال قبل و با در نظرگرفتن افزایش احتمالی مصدومان تهیه شده است.

رییس مرکز اورژانس اردستان تصریح کرد: والدین در تهیه وسایل آتش بازی بی خطر فرزندان خود را همراهی کنند و کودکان تحت هیچ شرایطی از مواد منفجره و محترقه استفاده نکنند.

وی تاکید کرد: از نگهداری مواد محترقه و همچنین تهیه آنها در منزل و به خصوص در زیر زمین و حمل مواد منفجره در جیب لباس ها و کیف خودداری شود.

مطیعی تصریح کرد: از پرت کردن مواد آتش زا به بالای درخت ها، بام و بالکن منازل که از عمده عوامل بروز آتش سوزی هستند، جلوگیری شود.

مطیعی با اشاره به بروز یک حادثه سوختگی، خاطرنشان کرد: در دو شب گذشته، نوجوان 14 ساله از شهر زواره اردستان دچار سوختگی اندام ها از جمله دست و پا به مقدار 20 درصد شده بود که جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای اورژانس اردستان در چهارشنبه آخرسال

آماده باش نیروهای اورژانس اردستان در چهارشنبه آخرسال