مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-15حوادث

رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


طی مراسمی و با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های متولی، رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 این استان با هدف ارتقاء ایمنی ترددها آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی و با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های متولی، رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 این استان با هدف ارتقاء ایمنی ترددها آغاز شد.

سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه 24 اسفندماه 1400 در این رزمایش گفت: این رزمایش به نیابت همه نیروهای خدمات رسان برگزار شده تا مسیر و مقصد را برای مردم ایمن کنیم.

وی با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروزی از امروز تا 14 فروردین سال 1401 ادامه دارد، افزود: هدف از اجرای این رزمایش تسهیل در عبور و مرور و کاهش میزان تلفات است.

سردار مصطفایی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 870 مورد تصادف درمحورهای کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است، اظهار کرد: 42 درصد تصادفات در استان به دلیل سرعت غیر مجاز بوده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری بالاتر است، خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با وقوع 2 هزار 870 رتبه 5 تصادفات کشور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد