مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-15فناوري

نخستین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد


برای نخستین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، ایرانسل «گزارش پایداری کسب وکار» خود را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین گزارش پایداری سالانه ایرانسل، مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخص های عملکردی سازمان در موضوع پایداری و کسب وکار مسؤولانه است.

همچنین نمونه ای از نخستین قدم های بنگاه های اقتصادی ایرانی، با تکیه بر مباحث روز دنیای کسب وکار، در مسیر پایداری به شمار می رود.

امروزه پایداری در کسب وکار (Sustainability in Business) به موضوع مهمی برای بنگاه های اقتصادی، جوامع، مشتریان و حکومت ها تبدیل شده و همچنین شاخصی برای سنجش میزان پایبندی سازمان به تعهداتش در قبال ذی نفعان است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می کوشد تا با تسهیل و گسترش دسترسی به امکانات زندگی دیجیتال برای ایرانیان، در مسیر تحقق توسعه پایدار ایران قدم بردارد.

ارائه اطلاعات کلان و مهم شرکت، از طریق گزارش پایداری ، می تواند نمای کلی از عملکرد اجتماعی و زیست محیطی و فعالیت های ایرانسل در مسیر توسعه پایدار را به ذی نفعان ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد

نخستین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد