مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-15سياسي

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت


جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت:دفاع مقدس دارای فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی بوده و جنس آن عاشورایی و کربلایی است.

- جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت:دفاع مقدس دارای فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی بوده و جنس آن عاشورایی و کربلایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه بازه دوم اعزام خادمین شهدا راهیان نور جنوب کشور به یادمان های دفاع مقدس همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور 950 نفر از خادمین شهید در پادگان شهید حبیب اللهی یادمان بیت المقدس با حضور سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در این مراسم، خادمین شهدا از استان های مختلف در پادگان شهید حبیب اللهی دور هم جمع شدند و پس از مراسم افتتاحیه به یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور اعزام و تا تاریخ 3 فروردین ماه سال 1401 به زائرین شهدا خدمت خواهند کرد.

سردار سید یوسف مولایی، جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ابتدای این مراسم خطاب به خادمین شهدا به سخنرانی پرداختند و در بخشی از این مراسم بیان کرد: در دنیا جنگ ها پس از اتمام آن متوقف می شوند و به موزه ها می پیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت