مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-15سياسي

انتشار حقایق و مقابله با تحریف، از جلوه های جهاد تبیین است


آیت الله رییسی، پژوهش، تالیف و انتشار حقایق و مقابله با تحریف را از جلوه های «جهاد تبیین» توصیف کرد و گفت: در کنار آزادی بیان و اندیشه، عدالت در قلم و بیان نیز از ارزش های فرهنگ انقلاب اسلامی است.

- آیت الله رییسی، پژوهش، تالیف و انتشار حقایق و مقابله با تحریف را از جلوه های جهاد تبیین توصیف کرد و گفت: در کنار آزادی بیان و اندیشه، عدالت در قلم و بیان نیز از ارزش های فرهنگ انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیت الله سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و نهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، گفت: برگزاری چنین رویداد بزرگ فرهنگی، علاوه بر معرفی آثار برگزیده و فاخر، و تقویت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی، بستری شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از نخبگان علمی و فرهنگی است.

رییس جمهور افزود: با وجود پیشرفت های فناورانه و دیجیتال و ظهور شبکه های اجتماعی، کتاب همچنان جایگاه فاخر فرهنگی خود را دارد و تقریبا هیچ رسانه ای نتوانسته جایگزین کتاب باشد.

رییسی کتاب را پل ارتباطی بین فرهنگ ها و تمدن ها و ابزار انتشار افکار و اندیشه های فرهیختگان و دانشمندان توصیف و تصریح کرد: اگر آثار بزرگانی مثل ابوعلی سینا، حافظ، سعدی، شیخ انصاری، آخوند خراسانی و شخصیت های بزرگ دیگر در قالب کتاب حفظ و منتشر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار حقایق و مقابله با تحریف، از جلوه های جهاد تبیین است

انتشار حقایق و مقابله با تحریف، از جلوه های جهاد تبیین است