مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-15اجتماعي

«دارالإکرام» حائز رتبه برتر در میان خیریه های استان قم شد


موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) موفق به کسب رتبه برتر در میان خیریه های فعال در استان قم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،  موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) که با رعایت شفایت مالی و حفظ کرامت انسانی از سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است، حامی تحصیل بیش از 600 دانش آموز مستعد در معرض خطر ترک تحصیل است.

دارالاکرام قم همچنین در سال های فعالیت خود بسته های حمایتی پنج گانه آموزشی، معیشتی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، هنری، ورزشی را در کنار بسته حمایتی مشاوره و روانشناسی به کودکان و نوجوانانی که دارای شرایط حمایت باشند ارائه و در یک سال گذشته بیش از 458 کلاس آموزشی را برای دانش آموزان بورسیه شده خود برگزار کرده است.

در این مؤسسه بیش از 160 همیار آموزشی، پزشکی و مددکاری به صورت داوطلبانه خدمت می کنند، ضمن آن که در دوران شیوع کرونا و رواج آموزش از راه دور، بیش از 100 تبلت نیز به دانش آموزان زیر پوشش اهدا شده است.

دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (س) قم همچنین دانش آموزان زیر پوشش را جدای از خانواده هایشان نمی بیند و خدمات مختلفی را نیز به خانواده های آنان ارائه می کند.

بر این اساس و با توجه به فعالیت های این مؤسسه خیریه، لوح تقدیری با امضای سید مرتضی بختیاری به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دارالإکرام» حائز رتبه برتر در میان خیریه های استان قم شد

«دارالإکرام» حائز رتبه برتر در میان خیریه های استان قم شد