مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-15اقتصادي

تخفیف 40 درصدی برای گردشگران فرهنگی


مدیرعامل جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی هتل ها و مراکز اقامتی سرعین آماده ارائه تخفیف 40 درصدی برای جامعه فرهنگیان هستند.

- جعفر بذری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی برخی از واحدهای مسکونی در سرعین آماده پذیرش مسافران و گردشگران شدند در حالی که بعد از 2 سال رکود هتل ها و مراکز رسمی اقامتی در سرعین نیازمند حمایت و پشتیبانی های لازم هستند تا جلوی فعالیت چنین مراکز غیرقانونی گرفته شود.

وی تصریح کرد: نباید مسئولان اجازه دهند تا در این مراکز مسکونی و با اصطلاح خانه مسافر اقامت گردشگری انجام شود چرا که استاندارد لازم در این مجموعه ها وجود ندارد.

مدیرعامل جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان اردبیل از مسئولان خواست تا تکلیف سرعین را در پهنه بندی مسکونی و گردشگری مشخص کنند که همه بدانند که شهر سرعین، شهر مسکونی است و یا اینکه یک شهر گردشگری محسوب می شود.

بذری به مشکل پرداخت معوقات مالیاتی اکثر صاحبان واحدهای صنفی اقامتی و آبدرمانی ها اشاره کرد و گفت: 90 درصد مراکز اقامتی در سرعین فاقد پروانه بهره برداری هستند و این مشکل به خاطر 15 هزار تومان تمبر مالیاتی است که استعلام امور مالیاتی مانع از انجام صدور این پروانه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 40 درصدی برای گردشگران فرهنگی

تخفیف 40 درصدی برای گردشگران فرهنگی