مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-15اقتصادي

ساعت کار داروخانه های هلال احمر در ایام نوروز اعلام شد


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، برنامه داروخانه های جمعیت هلال احمر در ایام تعطیل نوروز را تشریح کرد.

- ، علیرضا عسکری، با اشاره به اینکه هلال احمر در ایام تعطیل نیز در خدمت شهروندان است، گفت: داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و تلاش می شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.

وی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 به شهروندان خدمت رسانی می کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت 7:30 صبح الی 16:30 ارائه خدمت خواهد کرد.

عسکری تصریح کرد: داروخانه مرکزی شماره 2 واقع در تهرانپارس در روزهای تعطیل رسمی عید نوروز فعالیت ندارد و در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح الی 13 فعال خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می شود تا نیازهای مراجعه کنندگان در ایام تعطیل برطرف شود، ادامه داد: واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه داروخانه های جمعیت هلال احمر در روز 29 اسفند به دلیل انبارگردانی فعالیت نمی کنند، گفت: به استثنای روز 29 اسفند که عملیات انبارگردانی در داروخانه های هلال احمر صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار داروخانه های هلال احمر در ایام نوروز اعلام شد

ساعت کار داروخانه های هلال احمر در ایام نوروز اعلام شد