مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-15سياسي

تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بوشهر/ شهر بدون متکدی می شویم


رییس شورای شهر بوشهر از برنامه ریزی برای تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه هایی که داریم، پایان سال آینده اعلام می کنیم شهر بدون متکدی هستیم.

- ، جعفر پورکبگانی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای تصویب بودجه سال آینده شهرداری، چندین روز فقط سه ساعت در شبانه روز خواب داشتم و هفته قبل ناچار شدم در خانه بستری شوم و در جریان برنامه های هفته بوشهر نبوده ام.

وی بابیان اینکه مخالف موسیقی مطابق شرع نیستم، ادامه داد: تصمیمات روز بوشهر با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورا بوده که من عضو آن نیستم و در صحن شورا هم بحثی درباره موسیقی محلی نبوده که من بخواهم اظهارنظری کنم.

پورکبگانی با اشاره به اینکه شهر بوشهر حال و هوای نوروزی ندارد و شهرداری در این خصوص تعلل کرده گفت: این انتقاد وارد است و ما هم به شهردار بوشهر انتقاد کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم سریع تر این نقص رفع شود بیان کرد: یکی از دلایل اینکه شهر حال و هوای نوروزی ندارد این است که مسئولیت معاون خدمات شهری که متولی فضاسازی شهر برای نوروز است با مدیریت سازمان فرهنگی که درگیر برنامه های روز بوشهر بوده یک نفر است.

بودجه 1500 میلیاردی شهرداری در سال آینده پورکبگانی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری بوشهر 970 میلیارد تومان است گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بوشهر/ شهر بدون متکدی می شویم

تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بوشهر/ شهر بدون متکدی می شویم