مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-15سياسي

روسای ادارات درد دل و مشکلات مردم را گوش کنند


مسئول بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: مردم درد دل و مشکلات زیادی دارند و مسئولان باید به حرف آنها گوش کنند زیرا هدف مردم اصلاح امور است.

- ، صبر و سعه صدر را از شاخصه های مهم مدیران و مسئولان دولت انقلابی و مردمی برشمرد و اظهار داشت: اگر فردی قصد برعهده گرفتن مدیریت را دارد، باید اهل صبر و سعه صدر باشد و از تندخویی و پرخاشگری اجتناب کند.

وی با بیان اینکه لازم است مسئولان از سعه صدر رهبری الگو بگیرند، افزود: سعه صدر مسئولان از مهمترین راه های بازگشت و تقویت اعتماد عمومی در جامعه است.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، در مورد نقش سعه صدر انقلابی، نقد پذیری، صداقت و پاسخگویی در تقویت سرمایه اعتماد عمومی گفت: سعه صدر یکی از ابزارهای مهم برای یک مدیر انقلابی است که اثر فراوانی در ایجاد وحدت و همدلی دارد.

عضو شورای اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم مبنی بر بازگرداندن اعتماد عمومی، تأکید کرد: این سعه صدر انقلابی بارقه امید و یکی از راه های بازگشت و تقویت اعتماد عمومی است.

بنابراین مردم باید بتوانند بدون لکنت زبان و ترس حرف بزنند و مطالبه گیری کنند و مسئولین با گشاده رویی، با سعه صدر و انصاف حرف مردم را شنیده و پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای ادارات درد دل و مشکلات مردم را گوش کنند

روسای ادارات درد دل و مشکلات مردم را گوش کنند