مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-14اقتصادي

عرضه بیشتر تخم مرغ در استان سمنان برای مقابله با گرانی


رییس صمت استان سمنان با اشاره به نوسان قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر، گفت: عرضه بیشتر تخم مرغ در استان برای مقابله با گرانی و تنظیم قیمت، - ، با اشاره به مصوبات آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان بیان کرد: قیمت تخم مرغ چند روزی در استان سمنان نوسان داشت مقرر شد که جهاد کشاورزی با عرضه بیشتر بتواند تنظیم گری انجام دهد.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار نیز در دستور کار قرار گرفته تا با تخلفات احتمالی برخورد شود، افزود: علاوه بر این نظارت ها که توسط اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و… صورت می گیرد، مردم نیز می توانند تخلفات گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت ها و… را گزارش کنند تا به آنها رسیدگی شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه ذخایر استراتژیک ایده آل است و مردم نگرانی در زمینه تأمین اقلام اساسی نداشته باشند، گفت: تلاش داریم تا مایحتاج مردم به اندازه کافی در اختیارشان قرار گیرد.

تشنه دل همچنین افزود: احتمال می دهیم امسال سفرهای نوروزی به استان سمنان بیشتر شود، لذا در ستاد تنظیم بازار قرار شد نانوایی ها و داروخانه ها و همچنین مراکزی که عموم مردم نیاز پیدا می کنند، ساماندهی و ساعات کاری شأن نیز متناسب با مسافران نوروزی باشد تا همه بتوانند مایحتاج شأن را از استان تأمین کنند و سفر خوبی را داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیشتر تخم مرغ در استان سمنان برای مقابله با گرانی

عرضه بیشتر تخم مرغ در استان سمنان برای مقابله با گرانی