مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-14سياسي

تاکید دکتر شهریاری بر رفع مشکلات دامداران


رییس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه مندی و اخلاق مداری 2 رکن اصلی مطالبه گری است گفت: - همه ما باید با طی مسیرهای مطالبه گری صحیح و پیگیری مستمر، در رسیدن به هدف تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حسینعلی شهریاری در جریان بازدید از دهکده دامداران زاهدان با تاکید بر ضرورت مطالبه گری از جانب مردم اظهار افزود: نماینده مردم وظیفه اجرایی ندارد و اجرا وظیفه دستگاه ها و سازمان هاست.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنم تا همچنان صدای رسای شما به مراجع بالاتر و مدیران کلان کشوری باشم.

فرماندار زاهدان نیز در این بازدید با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده جهت بهبود شرایط ساکنان دهکده دامداران این شهر گفت: تخصیص تنها ماشین آتش نشانی روستایی استان به این دهکده یکی از بزرگترین و مهمترین اقداماتی بود که با مطالبه مردمی انجام شد.

ابوذرمهدی نخعی تصریح کرد: ساخت باند دوم جاده کمربندی نیز آغاز شده است تا عبور و مرور ساکنان تسهیل و رضایتمندی آنان جلب شود.

مدیر آبفای شهری زاهدان نیز در این بازدید با اشاره به تخصیص یک حلقه چاه پدافندی به این منطقه با هدف کاهش قطعی آب گفت: خوشبختانه یکی از اتفاقات مثبت امسال، عدم و یا محدود بودن دفعات قطعی آب در منطقه بود که تلاش می کنیم سال آینده قطعی آب در این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دکتر شهریاری بر رفع مشکلات دامداران

تاکید دکتر شهریاری بر رفع مشکلات دامداران