مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-14بين الملل

تل آویو از تبعیت خود از تحریم های ضد روسیه خبر داد


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان این که در حال هماهنگی با نهادهای داخلی این رژیم برای تبعیت از تحریم ها علیه روسیه است، گفت که تل آویو به وسیله ای برای دور زدن این تحریم ها تبدیل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در جریان سفر به اسلواکی در اظهاراتی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاران صهیونیست اولین اعلام عمومی تبعیت از تحریم های بین المللی علیه مسکو از سوی این رژیم است، گفت که تل آویو راهی برای دور زدن تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده و سایر کشورهای غربی علیه روسیه نخواهد بود.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی پس از دیدار با ایوان کورکوک وزیر امور خارجه اسلواکی گفت: وزارت امور خارجه (رژیم صهیونیستی) با شرکای خود از جمله بانک اسراییل، وزارت دارایی، وزارت اقتصاد، سازمان فرودگاه ها، وزارت انرژی و دیگران در حال هماهنگی این موضوع است.

  لاپید که علاوه بر سمت وزیر خارجه، نخست وزیر گردشی کابینه رژیم صهیونیستی نیز هست، بعد از دیدار با وزیر خارجه رومانی در بخارست هم به موضع گیری علیه روسیه پرداخته بود.

او دیروز  یکشنبه بعد از دیدار با بوگدان اورسکو وزیر خارجه رومانی در بخارست، در توییتی نوشت: من امروز با بوگدان اورسکو وزیر خارجه رومانی در بخارست دیدار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو از تبعیت خود از تحریم های ضد روسیه خبر داد

تل آویو از تبعیت خود از تحریم های ضد روسیه خبر داد