مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-14سياسي

خرمشاد: 80 درصد فرمانداران تعیین تکلیف شدند


با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و تدبیر وزیر کشور برای تغییر فرمانداران، تاکنون 380 فرمانداری معادل 80 درصد تمام شهرستان های کشور در قالب صدور حکم قطعی یا سرپرستی، - تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد باقر خرمشاد روز دوشنبه با اعلام این مطلب، افزود: معاونت سیاسی وزارت کشور به عنوان متولی انتصاب فرمانداران، پس از طی فرایند مصاحبه های تخصصی، ارزیابی های دقیق و استعلامات لازمه، حکم فرماندار پیشنهادی را برای امضا به مقام عالی وزارت ارسال می کند.

وی ادامه داد: در وزارت کشور تلاش شده است، زمینه های سیاسی لازم برای حکمرانی مردم پایه فراهم شود که نخستین گام آن به تعبیر ریاست محترم جمهوری؛ کنار نهادن بانیان وضع موجود است.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: تلاش این معاونت بر این است که حسب نظر ریاست جمهوری تا پایان سال، بانیان وضع موجود در سطوح فرمانداری ها تعیین تکلیف و به مطالبه عمومی در این زمینه پاسخ داده شود.

خرمشاد با بیان اینکه مهمترین شاخصه دولت سیزدهم، حکمرانی مردم پایه در بستر جمهوریت است، اظهار کرد: در نظام حکمرانی مردم پایه، دولت نقش تنظیم کننده و تسهیل گر ایفا می کند؛ بنابراین بایستی زمینه را برای ایفای نقش اصلی ازسوی مردم فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشاد: 80 درصد فرمانداران تعیین تکلیف شدند

خرمشاد: 80 درصد فرمانداران تعیین تکلیف شدند