مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-14فرهنگي

آغاز بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه


سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از آغاز به کار جشنواره عکاسی از جاذبه های گردشگری کرمانشاه با حضور عکاسانی از سراسر کشور خبر داد.

- آغاز بکار جشنواره نوروزی "عکس جاذبه های گردشگری" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از آغاز به کار جشنواره عکاسی از جاذبه های گردشگری کرمانشاه با حضور عکاسانی از سراسر کشور خبر داد.

جبار گوهری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز برنامه های نوروزی در کرمانشاه، اظهار کرد: امسال باتوجه به اینکه انتظار می رود با حجم قابل توجهی از ورود گردشگر به استان مواجه شویم، برای همین تلاش داریم برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

وی از برگزاری دو جشنواره مهم عکاسی به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و افزود: جشنواره اول تحت عنوان از تکیه تا تکیه با حضور بیش از 30 عکاس از سراسر استان، روز گذشته(22 اسفند) برگزار شد.

سرپرست میراث فرهنگی استان با اشاره به مشارکت میراث فرهنگی و انجمن عکاسان استان در برگزاری این جشنواره، گفت: در این جشنواره عکاسان کرمانشاهی در قالب یک تور بازدیدهایی را از تکیه معاون الملک، بازار کرمانشاه و تکیه بیگلربیگی داشتند و تصاویری را به ثبت رساندند تا در فضای مجازی منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه

آغاز بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه