مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-14اجتماعي

مرکز تربیت محیط بان کشور مجدداً راه اندازی شد


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: این ظرفیت وجود دارد که ایران در بحث حفاظت از محیط زیست به الگویی برای جهان تبدیل شود.

- ایسنا/البرز معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: این ظرفیت وجود دارد که ایران در بحث حفاظت از محیط زیست به الگویی برای جهان تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوراله مرادی روز دوشنبه 23 اسفند در مراسم راه اندازی مجدد مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان کشور اظهار کرد: راه اندازی دوباره این مرکز مطالبه عمومی فارغ التحصیلان، کارکنان و فعالان محیط زیستی بود.

وی با بیان اینکه این مرکز طی دو سال گذشته به یک مخروبه تبدیل شده بود، افزود: با تلاش فراوان و تلاش چند ماهه، این مرکز مجدد راه اندازی شد.

وی در ادامه با اشاره به مفهوم حفاظت اضافه کرد: حفاظت یک کلمه چند وجهی است که آموزش یکی از وجوه آن است و زیبنده نبود که سازمان محیط زیست با این اهمیت و کارکرد مرکز آموزشی نداشته باشد.

این مسئول گفت: بر این اساس، عزم بر این شد که این مرکز راه اندازی و به روزهای رونق گذشته خود بازگردد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: راه اندازی مجدد این مرکز با کار جهادی انجام شد و هیچ هزینه ای برای احیای این مجموعه بر روی دوش سازمان نگذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تربیت محیط بان کشور مجدداً راه اندازی شد

مرکز تربیت محیط بان کشور مجدداً راه اندازی شد