مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-14اجتماعي

پایش سایت های پسماند و نخاله های مبادی ورودی خرم دره


رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: در ایام تعطیلات سایت های پسماند و نخاله ها و مبادی شهر در خرم دره به صورت شبانه روزی پایش می شود.

- توکل سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهرداری و برخی از افراد در ایام تعطیلات و روزهای پایانی سال قصد انجام فعالیت های عمرانی دارند، اظهار کرد: سایت های نخاله و پسماندهای خرم دره حتی در ایام تعطیلات به صورت شبانه روزی رصد می شوند.

وی با بیان اینکه از شهرداری و شهروندان درخواست می شود تا بدون هماهنگی اقدام به تخلیه نخاله و پسماند در جایگاه ها و مبادی شهر نکنند، متذکر شد: طبق هماهنگی به عمل آمده با شهرداری، راهداری و مدیر سایت غزال برای زیباسازی مناظر شهری این مناطق روزانه پاک سازی می شوند.

سلیمانی، انجام پاک سازی ها و افزایش نظارت ها را در راستای مصوبات خدمات سفر شهرستان دانست و متذکر شد: با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات و افزایش مسافرت های نوروزی، وجود زباله ها و نخاله ها در مبادی ورودی شهرها به دلیل ایجاد چشم انداز زشت به هیچ وجه برازنده نیست.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره با تاکید بر اینکه نخاله های ساختمانی در ظاهر بی خطر به نظر رسیده و نیاز به مدیریت اورژانسی ندارند، خاطرنشان کرد: این امر در حالی است که نخاله ها ترکیبی از مواد مختلف بوده و مواد تشکیل دهنده هر کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سایت های پسماند و نخاله های مبادی ورودی خرم دره

پایش سایت های پسماند و نخاله های مبادی ورودی خرم دره