مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-13اقتصادي

اتوبوس برقی ایران خودرو رونمایی شد (+عکس)


در این محصول از بهترین برندهای جهانی موتورهای الکتریکی با توان حداکثری 475 اسب بخار و گشتاور حداکثری 3500 نیوتن متر بهره گرفته شده تا عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل را به خود اختصاص دهد.

- مراسم رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مشاور وزیر کشور در امور فناوری و معاون ایدرو در توسعه صنایع حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران پروژه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل که براساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و بر پایه اتوبوس شهری آتروس توسعه یافته، با نام تجاری ای-آتروس (e-Atros) معرفی شده است.

این اولین اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران خودرو است که مطابق با استانداردهای بین المللی و فناوری های روز جهان به تولید رسیده و در مراسمی، به عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل و با بالاترین ظرفیت باتری، به بازار حمل و نقل عمومی کشور معرفی شد.

‎ بر این اساس، در این محصول از بهترین برندهای جهانی موتورهای الکتریکی با توان حداکثری 475 اسب بخار و گشتاور حداکثری 3500 نیوتن متر بهره گرفته شده تا عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل را به خود اختصاص دهد.

‎اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با ظرفیت 350 کیلووات ساعت، بالاترین ظرفیت باتری را در میان اتوبوس های برقی ساخت کشور داشته و با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس برقی ایران خودرو رونمایی شد (+عکس)

اتوبوس برقی ایران خودرو رونمایی شد (+عکس)