مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-13حوادث

کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خشن در گیلان/ گشت زنی 1008 تیم انتظامی در ایام نوروز


فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خشن در گیلان و برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: در سال جاری روزانه بیش از 5 هزار و 505 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرفته شده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خشن در گیلان و برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: در سال جاری روزانه بیش از 5 هزار و 505 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرفته شده است.

سردار عزیزاله ملکی در نشست با مدیران رسانه های استان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: تعامل مجموعه انتظامی با رسانه ها یک رویکرد راهبردی در افزایش مشارکت عمومی و ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی افزود: هوشمندی پلیس در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات رسانی مطلوب به مردم بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان گیلان برقراری امنیت پایدار در جامعه را یکی از اهداف مهم پلیس دانست وگفت: امنیت پایدار با مشارکت و همکاری آحاد افراد جامعه محقق خواهد شد و حلقه اتصال پلیس با مردم،خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند.

کشف بیش از 30 تن انواع مواد مخدر در سالجاری این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین سیاست ها و ابزارهای مجموعه انتظامی برای مقابله با وقوع جرم و بزهکاری، موضوع پیشگیری است و همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خشن در گیلان/ گشت زنی 1008 تیم انتظامی در ایام نوروز

کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خشن در گیلان/ گشت زنی 1008 تیم انتظامی در ایام نوروز