مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-13سياسي

کتاب «مقابر» روانه بازار نشر شد


کتاب «مقابر؛ تحقیقی پیرامون مقابر انبیا بنی اسراییل در ایران به انضمام سایر مقابر موجود» توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل روانه بازار نشر شد.

- ، کتاب مقابر؛ تحقیقی پیرامون مقابر انبیا بنی اسراییل در ایران به انضمام سایر مقابر موجود نوشته یاسمن غنی پور به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل روانه بازار نشر شده است.

یاسمن غنی در مقابر انتصاب قبور موجود در کشور به پیامبران را بررسی کرده است: تعدد مقابر انبیای الهی در کشور، می تواند نشانه توحید گرایی ایرانیان باشد پیامبران در ادیان الهی همواره مورد تقدیس و احترام مؤمنان بوده اند، به ویژه مسلمانان که بنا بر تعالیم اسلام به رسالت تمام انبیای الهی آنان اعتقاد دارند، و به خصوص شیعیان که قائل به عصمت پیامبران هستند و نیز به شفاعت و توسل به ایشان هم معتقد هستند و به زیارت اولیای الهی می روند.

بنابراین اگر در جایی از دنیا قبر پیامبری یافت شود، آن مکان تبدیل به مکانی مقدس می شود و اهمیت آن افزون می شود.

در کتاب مقدس اشاراتی به سرزمین ایران (پارس) و دوران اسارت یهود و برخی پیامبران آن و آزادی ایشان به دست کوروش هخامنشی شده است.

امروزه بیش از 47 مقبره در نقاط مختلف ایران به پیامبران الهی به ویژه پیامبران بنی اسراییل منتسب است که معرفی، توصیف و بررسی صحت این انتصابات با توجه به این مهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مقابر» روانه بازار نشر شد

کتاب «مقابر» روانه بازار نشر شد