مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-13اجتماعي

ظرفیت 12 هزار نفری خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از آماده سازی 12 هزار و 239 نفر در یک روز محل اسکان در این استان برای عید نوروز خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از آماده سازی 12 هزار و 239 نفر در یک روز محل اسکان در این استان برای عید نوروز خبر داد.

اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون در هتل های استان 472، مهمانپذیرها 311 و هتل آپارتمان ها 116 نفر روز ظرفیت اسکان فراهم شده است.

وی ظرفیت اسکان در خانه مسافر و بوم گردی های استان را 340، کمپ ها دو هزار و امکانات آموزش و پرورش را چهار هزار و 500 نفر در یک روز اعلام کرد.

به گفته اسماعیلی ظرفیت اسکان سایر واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده برای نوروز امسال در مهمانسراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و .

چهار هزار و 500 نفر در روز بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون واحدهای اقامتی در این استان با 50 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند و پیش بینی می شود در تعطیلات عید نوروز به بیش از 70 درصد افزایش یابد.

این مقام مسئول تاکید کرد: طی دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا خوشبختانه هیچ یک از واحدهای اقامتی در این استان تعطیل نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 12 هزار نفری خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی

ظرفیت 12 هزار نفری خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی