مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:032022-03-13اجتماعي

منجیان غریق در انتظار دریافت معوقه های سال جاری


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امیدوارم معوقه های باقی مانده منجیان غریق استان مازندران هر چه سریعتر پرداخت شود تا انگیزه کافی برای حضور در سواحل برای سال آینده را داشته باشند.

- مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مهمترین برنامه فدراسیون در سال جاری کاهش آمار غریق کشور بود که در این زمینه آموزش همگانی را در اولویت کار خود قرار داده بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین طی تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش، سعی کردیم 33هزار معلم آموزش نجات غریق ببینند تا بتوانند به 14 میلیون دانش آموز آموزش لازم در زمینه پیشگیری از غرق شدگی ارائه دهند.

حیدری با اشاره به نقش رسانه ها در امر فرهنگ سازی، افزود: بستر و قدرتی که رسانه در امر فرهنگ سازی دارد، هیج جا وجود ندارد، بنابراین از رسانه ها درخواست داریم که همواره ما را حمایت کنند.

وی همچنین با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون نجات غریق و غواصی، اظهار کرد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان همیشه با نگاه خود فدراسیون ما را مورد حمایت قرار دادند، امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: تلاش ما این بود در سال جاری کارها به خوبی پیش برود، امیدوارم دیگران که ما را از بیرون رصد می کنند، نمره قبولی به ما بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجیان غریق در انتظار دریافت معوقه های سال جاری

منجیان غریق در انتظار دریافت معوقه های سال جاری