مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-13سياسي

یک گام تا صدور 100 درصدی سند برای جنگلها و سواحل گلستان


رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تلاش دستگاه قضا برای سند دار شدن تمامی اراضی ملی، گفت: سند 11 هزار هکتار دیگر از اراضی جنگلی پارک ملی گلستان به محیط زیست تحویل داده شد.

- حیدر آسیابی امروز در حاشیه جلسه شورای حفظ بیت المال و آیین واگذاری سند 11 هزار هکتار از اراضی جنگلی پارک ملی گلستان به محیط زیست اظهار کرد: دو هفته پیش سند 9 هزار هکتار از عرصه های این پارک به محیط زیست تحویل و قرار شد 11 هزار هکتار دیگر نیز تا پایان اسفند سنددار شود که خوشبختانه همین امروز کار صدور این سند به پایان رسید.

وی با بیان اینکه از مجموع 44 هزار هکتار مساحت پارک ملی در محدوده استان گلستان، 20 هزار و 700 هکتار سنددار شده است، افزود: 23 هزار هکتار باقی مانده هم در حال حاضر حدنگاری شده و تا پایان فرودین سال 1401 سند تک برگی آن نیز صادر خواهد می شود.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه برای عرصه های باقی مانده در محدوده استان های سمنان و خراسان شمالی نیز با ادارات کل ثبت اسناد و املاک این استان ها برای صدور زودتر اسناد رایزنی خواهیم کرد، ادامه داد: بر اساس اعلام اداره محیط زیست، 52 درصد از مساحت این پارک در محدوده گلستان، 42 درصد در محدوده خراسان شمالی و 6 درصد نیز در محدوده استان سمنان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام تا صدور 100 درصدی سند برای جنگلها و سواحل گلستان

یک گام تا صدور 100 درصدی سند برای جنگلها و سواحل گلستان