مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-13سياسي

مدیران کل کار و فنی و حرفه ای در اردبیل معارفه شدند


آیین معارفه مدیران کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل برگزار شد، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: 22 هزار واحد کارگاهی در استان اردبیل فعال است که در این واحدها 110 هزار کارگر بیمه شده فعالیت می کنند.

بهروز رحیم زاده به سرعت عمل رسیدگی به پرونده های شکایت کارگری در استان اشاره کرد و گفت: 9 هزار پرونده شکایت کارگری و کارفرمایی در سال جاری در مراجع حل اختلاف مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی فعالیت 250 تشکل کارگری و کارفرمایی را در استان یادآور شد و تصریح کرد: این تشکل ها با فعالیت گسترده سعی می کنند تا مدافع حق و حقوق نیروهای کارگری و کارفرمایی در بخش های مختلف باشند.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل پرداخت مقرره بیمه بیکاری را برای 2 هزار نفر در استان اردبیل یادآور شد و افزود: در بخش تعاون 2 هزار شرکت تعاونی فعالیت خود را انجام می دهند که 17 درصد اشتغال استان در این حوزه است.

رحیم زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف صیانت از نیروی کار 25 هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان انجام شده تا حق و حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کل کار و فنی و حرفه ای در اردبیل معارفه شدند

مدیران کل کار و فنی و حرفه ای در اردبیل معارفه شدند