مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-13فناوري

فعال سازی سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سه میراث جهانی و پنج موزه خوزستان


مسؤول فناوری اطلاعات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از تجهیز اماکن شاخص تاریخی و گردشگری استان به بلیت الکترونیکی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مسؤول فناوری اطلاعات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از تجهیز اماکن شاخص تاریخی و گردشگری استان به بلیت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر پیروندجو با اعلام این خبر گفت: در سال 1398 مجموعه های پایگاه های میراث جهانی استان به دستگاه خرید الکترونیکی بلیت مجهز شده بودند که در ادامه و در اوایل سال 99 زیرساخت های بلیط فروشی به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری آماده و نمایندگانی از وزارتخانه نیز به استان آمدند و این دستگاه ها را نصب کردند اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجموعه ها، راه اندازی و بهره برداری از این سیستم ها نیز به تعویق افتاد.

او با بیان این که امسال مکاتباتی از سوی وزارتخانه مبنی بر بازگشایی مجموعه ها و موزه ها انجام شد افزود: دستگاه های نصب شده در میراث های جهانی استان به دلیل عدم استفاده شدن با بیش از یک سال با مشکلاتی مواجه شده بودند و باید به روزرسانی می شدند که تک تک آنها را به صورت حضوری به روزرسانی و آماده بهره برداری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سه میراث جهانی و پنج موزه خوزستان

فعال سازی سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سه میراث جهانی و پنج موزه خوزستان