مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-13اقتصادي

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی کرمانشاه مستقر می شوند


رییس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان در ایام نوروز خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان در ایام نوروز خبر داد.

ابوالحسن اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن ایام نوروز، اظهارکرد: پس از حدود دو سال رکورد در صنعت گردشگری، راهنمایان گردشگری استان امسال در همکاری با میراث فرهنگی برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می شوند.

وی به نقش مهم راهنمایان در چرخه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: در کرمانشاه حدود 90 راهنمای گردشگری داریم که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و رکود این حوزه، همانند سایر راهنمایان در سراسر کشور آسیب های شغلی زیادی دیدند.

رییس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه ادامه داد: در این مدت راهنمایان گردشگری شرایط بغرنجی را پشت سر گذاشتند و حدود 40 درصد از آنها از این شغل فاصله گرفتند که امیدواریم با شروع تعطیلات نوروز و رونق گردشگری شاهد بازگشت آنها باشیم.

وی به برنامه ریزی برای حضور راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان اشاره و تصریح کرد: برای ایام نوروز راهنمایان گردشگری استان بنا به درخواست میراث فرهنگی و پایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی کرمانشاه مستقر می شوند

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی کرمانشاه مستقر می شوند