مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-13پزشكي

تاخیر 57 درصدی خوزستانی ها در نوبت سوم واکسیناسیون کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاخیر 57 درصدی افراد گروه هدف استان خوزستان در نوبت سوم واکسیناسیون کرونا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاخیر 57 درصدی افراد گروه هدف استان خوزستان در نوبت سوم واکسیناسیون کرونا خبر داد.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 4 هزار و 98 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته 426 نفر کمتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از تست های انجام شده، 200 بیمار شناسایی شده اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، 121 مورد کمتر شده است.

علوی گفت: در این مدت 19 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان ها نیز نسبت به روز قبل 20 نفر کمتر شده است.

در 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی ها نیز جان باختند که نسبت به روز قبل یک فوتی بیشتر داشته ایم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مجموع بیماران شناسایی شده از آغاز بیماری تاکنون 596 هزار و 152 نفر بوده است که 576 هزار و 51 نفر از این تعداد بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 57 درصدی خوزستانی ها در نوبت سوم واکسیناسیون کرونا

تاخیر 57 درصدی خوزستانی ها در نوبت سوم واکسیناسیون کرونا