مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 06:522022-03-13پزشكي

سوپرمارکت ها در صدر شکایات بهداشتی / پلمب 1008 واحد صنفی متخلف


در شرایطی که تنها چند روز به تعطیلات نورزوی 1401 باقی مانده است، کرونا در کشور آرام تر شده و روند ابتلا در استان های کشور نیز کاهش یافته است؛ اما متخصصان همچنان هشدار می دهند که انجام سفرهای نورزوی، - دید و بازدیدها، آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون می تواند مجددا آتش کرونا را در کشور شعله ور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور که از سوی وزارت بهداشت، منتشر شده، در حال حاضر 99 شهر کشور در وضعیت قرمز، 186 شهر در وضعیت نارنجی، 154 شهر در وضعیت زرد و 9 شهر در وضعیت آبی قرار دارد.

بر اساس تاکید وزارت بهداشتی ها، با توجه به نزدیکی تعطیلات نورزوی، در شرایط فعلی تکمیل واکسیناسیون در بالغین و کودکان سهم بسزایی در افزایش ایمنی جمعی حاصل از واکسیناسیون و کاهش نیاز به بستری و همچنین مرگ و میر بیماران کووید19 دارد.

همچنین رعایت توصیه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شست وشوی مداوم دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از ابتلا به این بیماری، تاثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین برای داشتن نوروزی آرام و همراه با سلامتی نباید اجازه داد تا کرونا مهمان خانه هایمان شود و باید رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را جدی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرمارکت ها در صدر شکایات بهداشتی / پلمب 1008 واحد صنفی متخلف

سوپرمارکت ها در صدر شکایات بهداشتی / پلمب 1008 واحد صنفی متخلف