مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-12فرهنگي

یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی برترین های خود را شناخت


یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون حوزه هنری خراسان شمالی امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بجنورد، عصرامروز رییس حوزه هنری خراسان شمالی در آیین یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی با  اشاره به ظرفیت های خوب هنری و هنرمندان استان خواستار حمایت از جامعه هنری از سوی مسئولان استانی و در راس آن استاندار خراسان شمالی شد.

اکرم صدیقی کلاته، رییس حوزه هنری استان در این آیین به برگزاری 11 دوره جشنواره کارتون و کاریکاتور و حضور 500 هنرمند از 65 کشور جهان و ارسال 1907 اثر به دبیرخانه این جشنواره در جشنواره  یازدهم اشاره کرد و با توجه به ظرفیت های خوب هنری و هنرمندانی که طراز بین المللی دارند، خواستار حمایت ویژه از هنرمندان  از استاندار خراسان شمالی شد.

وی به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری و نگاه ایشان به مقوله کاریکاتور هم پرداخت و گفت: بر همین اساس می توان با استفاده از هنر کاریکاتور با موضوعات مختلف در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عباس ناصری، دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی کاتون حوزه هنری خراسان شمالی هم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد از  بی مهری های صورت گرفته برای برگزاری این رویداد از سوی مسئولان ارشد استان سخن گفت و افزود: متاسفانه با وجود تاثیرات هنر  در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی برترین های خود را شناخت

یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی برترین های خود را شناخت