مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-12سياسي

50 متر از طول کانال آب ری-ورامین ایمن سازی شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری گفت: ایمن سازی کانال آب ری-ورامین در محله عباس آباد آغاز شده است که تاکنون 50 متر از طول کانال در هر دو طرف ایمن سازی شده و عملیات اجرایی ادامه دارد.

- غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری در رابطه با روند پرونده کانال انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران به ورامین که موجب مرگ چندیدن کودک شده است، اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، در روز نهم اسفندماه در جلسه شورای تامین شهرستان ری، مقرر شد ایمن سازی این کانال توسط شرکت آب منطقه ای طی سه ماه انجام شود.

وی با بیان اینکه قرار است حدود هر دو هفته یکبار بازدید میدانی از روند اجرای ایمن سازی داشته باشیم، گفت: در همین راستا ظهر امروز بازدیدی از منطقه داشتیم که مشاهده کردیم حدود 50 متر از طول کانال در هر دو طرف، در نقاط حادثه خیز محله عباس آباد نیوجرسی قرار داده اند و اجرای عملیات ایمن سازی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در خصوص پرونده مرگ کودک 6 ساله در روز پنجم اسفندماه جاری به داخل این کانال آب سقوط کرده و جان باخته بود، تصریح کرد: کارشناسی پرونده در حال انجام است و پس از نظر کارشناسان، مقصرین حادثه اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 متر از طول کانال آب ری-ورامین ایمن سازی شد

50 متر از طول کانال آب ری-ورامین ایمن سازی شد