مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-12پزشكي

مراکز درمانی خوزستان آماده باش باشند/ باید احساس خطر کنیم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به تعطیلات نوروز باید سیستم بهداشت و درمان خوزستان آمادگی لازم را داشته باشند زیرا احتمال شعله ور شدن بیماری کرونا در وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی در خوزستان و بستری ها در بیمارستان های استان آهسته تر شده افزود: در دو هفته گذشته میزان مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی و بستری ها 41 درصد کاهش داشته اما در هفته گذشته سیر کاهشی آهسته تر بوده و ثابت مانده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این مسئله موجب شده به ویژه شهرهای بزرگ از وضعیت قرمز خارج شوند و در وضعیت نارنجی بمانند؛ وضعیت نارنجی مانند وضعیت قرمز تلقی می شود و باید احساس خطر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بر اساس جدیدترین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان شهر باوی در وضعیت آبی کرونایی و شهر رامهرمز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

همچنین بر این اساس شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، خرمشهر، کارون و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

طبق این گزارش نیز شهرهای آبادان، ایذه، باغملک، اندیکا، اندیمشک، بندر ماهشهر، حمیدیه، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، شوش، شوشتر، گتوند، لالی، هفتکل، هندیجان و هویزه در وضعیت زرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی خوزستان آماده باش باشند/ باید احساس خطر کنیم

مراکز درمانی خوزستان آماده باش باشند/ باید احساس خطر کنیم