مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-12سياسي

برگزاری اردوی راهیان نور با اعزام 3200 دانشجو از فارس


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد گفت: پیش بینی می شود که تا نیمه اول فروردین سال آینده 3 هزار و 200 دانشجو به این مناطق اعزام شوند.

- سعید یوسفی شنبه 21 اسفند در حاشیه اعزام دانشجویان دانشگاه های فارس به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه گذاری، ترویج و تبلیغ درست مؤلفه های تأثیرگذار و فرهنگ ساز تاریخ است.

او، جریان عظیم فرهنگی راهیان نور را یکی از پرمخاطب ترین عرصه های فرهنگی کشور با تأثیرگذاری مثبت در فرهنگ عمومی کشور برشمرد و افزود: راهیان نور کارآمدترین و مؤثرترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن و استفاده از گنج عظیم دفاع مقدس و انجام جهاد تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر ایجاد عمق استراتژیک فرهنگی برای حفظ توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی از طریق تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی در بستر راهیان نور، گفت: دانشجویان مکتب سلیمانی ، شعار محوری اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال است.

یوسفی با بیان اینکه از 14 اسفند تا 25 اسفند ماه امسال 2 هزار و سیصد دانشجو از فارس به مناطق عملیاتی جنگی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور اعزام شدند، اضافه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان نور با اعزام 3200 دانشجو از فارس

برگزاری اردوی راهیان نور با اعزام 3200 دانشجو از فارس