مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-12سياسي

آخرین جزییات اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها / 2 دستگاه مقاومت می کنند


رییس مرکز مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب وکار وزارت اقتصاد گفت: اتصال همه دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها در حال تکمیل است و فقط دو دستگاه در این باره هنوز اقدام نکرده اند.

- سید امیر سیاح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت تایید مجوزهای کسب و کار دستگاه ها و اتصال آنها به درگاه ملی مجوزها، اظهار داشت: در حال حاضر براساس آمارها همه دستگاه ها به غیر از دو نهاد، به دنبال اتصال به درگاه ملی مجوزها هستند و تلاش های مستمر برای اصلاح و تایید مجوزهای کسب و کار توسط هیات مقررات زدایی در حال انجام است تا در موعد مقرر لازم الاجرا بودن قانون همه دستگاه ها تکالیف خود را نهایی کنند.

رییس مرکز مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب وکار وزارت اقتصاد افزود: کانون وکلا و نظام پزشکی تاکنون اقدامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها نداشتند و در این زمینه پیشرفتی حاصل نشده است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاش برای اتصال به سامانه است اما احتمال دارد این اتفاق در موعد مقرر قانونی صورت نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این طبق آمارها (18 اسفند) شهرداری تهران، آموزش و پرورش، کانون وکلا، نظام پزشکی و روانشناسی به تکالیف خود طبق قوانین و مقررات برای اتصال به درگاه ملی مجوزهای اقدام نکرده بودند که به غیر از دو نهاد، بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها / 2 دستگاه مقاومت می کنند

آخرین جزییات اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها / 2 دستگاه مقاومت می کنند