مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-12سياسي

سرپوشیده شدن کانال انتقال اب ری-ورامین ظرف 4 ماه آینده


یک عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اب منطقه ای موظف شده است پیمانکار ایمن سازی کانال اب ری-ورامین را معرفی کند از سرپوشیده شدن این کانال ظرف 4 ماه اینده خبر داد.

- جعفر شربیانی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اخرین جزییات روند رسیدگی به ایمن سازی کانال انتقال اب ری-ورامین و حادثه سقوط کودک 6 ساله به این کانال در محدوده عباس اباد ری گفت: پس از مطرح شدن موضوع در صحن علنی شورای شهر تهران شاهد ورود دادستان شهرستان ری به این حادثه بودیم و در همین راستا به همراه فرماندار شهرستان ری و دادستان و ریاست کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران بازدیدی از این کانال انجام شد که نهایتا منجر به تشکیل شورای تامین در شورای شهرستان شد.

وی افزود: مصوبات این جلسه با تاکید فرماندار و دادستان شهرستان ری، آب منطقه ای تهران را موظف کرد ظرف 10 روز آینده نسبت به انتخاب پبمانکار اقدام کرده و تا 4 ماه آینده پروژه ایمن سازی که 750 متر در عباس آباد ری و 1350 متر هم در خاور شهر که کانال در مجاورت محدوده مسکونی است، سرپوشیده کند.

به این ترتیب محدوده ای که در داخل تهران است سرپوشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: بی تردید با توجه به این که در آخرین حادثه در عباس آباد کودک در محدوده ای که حصار داشته سقوط کرده است لذا حتما نسبت به سرپوشیده کردن این کانال اقدام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپوشیده شدن کانال انتقال اب ری-ورامین ظرف 4 ماه آینده

سرپوشیده شدن کانال انتقال اب ری-ورامین ظرف 4 ماه آینده