مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-12اقتصادي

افزایش مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی گیلان


تلاش داریم واحدهای مسکن روستایی کم دوام و بی دوام روستایی تا 1410 به صفر می رسد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: تلاش داریم واحدهای مسکن روستایی کم دوام و بی دوام روستایی تا 1410 به صفر می رسد.

حامد دائمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مقاوم سازی مسکن روستایی گیلان یکی از مهمترین کارهایی است که بنیاد مسکن استان برای تحقق آن برنامه دارد، اظهار کرد: طبق هدفگذاری های انجام شده در کشور و به طبع آن در گیلان، برنامه داریم واحدهای روستایی کم دوام و بی دوام را تا سال 1410 به صفر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه از سال 84 مقاوم سازی واحدهای روستایی استان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر شاخص واحدهای مقاوم مساکن روستایی گیلان 56 درصد است این در حالیست که میانگین مقاوم سازی روستایی در کشور 50 درصد است.

دائمی ادامه داد: پیش بینی ما این است که تا سال 1410 مقاوم سازی مساکن روستایی به 100 درصد برسد و هیچ واحد کم دوام و بی دوامی در روستاها نباشد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به عنوان کارگزار وزارت راه و شهرسازی در شهرهای زیر یکصد هزار جمعیت است، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن، از 53 شهر گیلان برای 50 شهر تامین زمین و ساماندهی متقاضیان طرح ملی مسکن توسط بنیاد مسکن استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی گیلان

افزایش مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی گیلان