مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-12بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛تلاش آمریکا برای حذف روسیه از سازمان تجارت جهانی


در هفدهمین روز از درگیری های اوکراین، وزیر خارجه آمریکا گفته که با کنگره برای محروم سازی مسکو از مزایای عضویت در سازمان تجارت جهانی همکاری می کند.

- بخش چهل وپنجم گزارش تحولات لحظه به لحظه اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در هفدهمین روز از  درگیری ها در اوکراین، واشنگتن به روسیه هشدار داده است که تا زمانیکه  ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه رویکرد خود را در اوکراین تغییر ندهد، تحریم ها کاهش نخواهد یافت.

بخش چهل و ششم از گزارش لحظه به لحظه از تحولات اوکراین را در زیر دنبال کنید:  02-08- ارتش اوکراین: مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار دادیم ارتش اوکراین اعلام کرده است که مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار داده است.

00:50- آمریکا 50 شخصیت روس را تحریم کرد وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه جمعه 50 شخصیت روس را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.

این افراد شامل مقام های روس، تعداد از اعضای دوما، تعدادی از بازرگانان و خانواده هایشان می شود.

پیشتر نیز وزارت خزانه داری آمریکا همسر و فرزندان دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روسیه را در لیست تحریم های خود قرار داده بود.

00-10 -شولتز: نباید نخ مذاکرات با روسیه درباره اوکراین قطع شود صدر اعظم آلمان تاکید کرد که نباید نخ مذاکرات با روسیه درباره اوکراین قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛تلاش آمریکا برای حذف روسیه از سازمان تجارت جهانی

لحظه به لحظه با اوکراین؛تلاش آمریکا برای حذف روسیه از سازمان تجارت جهانی