مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-11اجتماعي

جاده کندوان بازگشایی شد


سرهنگ جهان تاب گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

- رییس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان که به علت بارش باران و ریزش سنگ از ساعت 14 امروز بر روی خودروها بسته شده بود، ساعت 19 امشب با مساعد شدن شرایط جوی بازگشایی شد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا افزود که تردد وسائطه نقلیه هم اکنون در این محور جریان یافته است.

وی با اظهار این که جاده هراز همچنان بسته است ، گفت که این محور از دیروز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در محدوده زیارباغ و لاسم و ضرورت عملیات ایمن سازی برای تعطیلات نوروزی همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است و پس از ایمن سازی که احتمالا تا 25 اسفند زمان ببرد بر روز خودروهای عبوری بازگشایی می شود.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به بسته بودن محور هراز و مسدود شدن جاده کندوان برای ساعاتی از روز جاری ، وضعیت تردد خودرو در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده سوادکوه را به عنوان تنها جاده جایگزین هراز و کندوان جهت تردد به پایتخت کشور در زمان حاضر سنگین و نیمه سنگین توصیف کرد.

وی با اشاره به لغزندگی سطح جاده ها، از رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا سفری امن و ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کندوان بازگشایی شد

جاده کندوان بازگشایی شد