مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-11سياسي

دنیا تشنه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دنیا در روزگار ما عطش فوق العاده برای حضور حضرت ولی عصر(عج) پیدا کرده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دنیا در روزگار ما عطش فوق العاده برای حضور حضرت ولی عصر(عج) پیدا کرده است.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به رویدادهای اخیر جنگ روسیه با اوکراین اظهار کرد: دنیا در روزگار ما عطش فوق العاده برای حضور حضرت ولی عصر(عج) پیدا کرده است در این روزگار آنچه ارزش ندارد خون انسان ها و کرامت انسان ها است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و اروپا یک کلمه به روسیه می گفتند که ما بنا نداریم اوکراین به ناتو ملحق شود این جنگ خانمان سوز اتفاق نمی افتاد این همه انسان بی گناه، زن و بچه های مظلوم و ابریا کشته نمی شدند این همه زیر ساخت ها از بین نمی رفت کشور اوکراین تا پنجاه سال دیگر خودش را پیدا نخواهد کرد اما آنها حاضر به گفتن آن جمله نشدند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به نگاه قوم گرایانه و تبعیضی در اروپا تصریح کرد: بدترین و کریه ترین صورت نژاد پرستی قوم گرایی و تبعیض قومی در وحشتناک ترین شکل خود در جنگ اوکراین توسط اروپایی ها به تماشا گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا تشنه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است

دنیا تشنه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است