مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-11سياسي

مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی توجه بیشتری داشته باشند


انتظار می رود مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی و مقابله با گرانی ارزاق توجه بیشتری داشته باشند.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر دیر با تبریک فرا رسیدن هفته مهدویت و میلاد امام زمان (عج)، اظهار داشت: مسئله انتظار یک اصل مسلم اعتقادی و بر اساس روایات از برترین اعمال و عبادت ها و جهادها است.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: انتظاری که در آن فقط به دعا کردن اکتفا شود و انسان نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد موجب عقب ماندگی است.

وی با بیان اینکه انتظار واقعی به معنای هماهنگی منتظر با امام زمان (عج) است، افزود: منتظران واقعی در راستای اهداف حضرت مهدی (عج) حرکت کرده و برای ظهور زمینه سازی می کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه ناامیدی در فرهنگ شیعه و انتظار جایی ندارد، عنوان کرد: شیعه و منتظر واقعی تحت تحت فضا و محیط قرار نمی گیرد.

وی ابراز کرد: انتظار از جنس عمل است و منتظر مرد میدان است و شخصیتی همچون شهید سلیمانی را می توان منتظر واقعی دانست که در راستای اهداف ظهور حرکت می کرد.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه در هفته مهدویت محبت خود را با برافراشتن یک پرچم و بیرق نشان دهیم، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر جوانان به صورت خودجوش اعیاد شعبانیه را جشن می گیرند اما ادارات و نهادها هم باید در این زمینه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی توجه بیشتری داشته باشند

مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی توجه بیشتری داشته باشند