مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-11سياسي

حسام الدین سراج: خوشحالیم بعد از 2 سال حمله کرونا به صحنه بازگشتیم


کرونا هنوز هم در صحنه است و جهان ما را ترک نگفته است اما با کمرنگ شدن حضور آن شاهد بازگشت دوباره شور و حال سابق به صحنه اجرای موسیقی هستیم و هنرمندان بار دیگر این فرصت را دارند که از لذت اجرا برای مخاطبانشان بهره مند شوند.

- کرونا هنوز هم در صحنه است و جهان ما را ترک نگفته است اما با کمرنگ شدن حضور آن شاهد بازگشت دوباره شور و حال سابق به صحنه اجرای موسیقی هستیم و هنرمندان بار دیگر این فرصت را دارند که از لذت اجرا برای مخاطبانشان بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آغاز برگزاری حضوری دوباره کنسرت ها در دی ماه با کنسرت های پاپ آغاز شد و مخاطبان باری دیگر به تماشای اجراها نشستند ولی در این میان کمتر از موسیقی ایرانی نشانی دیده می شد و عمده اجراها را، کنسرت های پاپ تشکیل می دادند.

البته روند برگزاری کنسرت ها به صورت حضوری دیری نپایید که دوباره محدود شد ولی با این حال این بار کلا لغو نشد و همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

حال با فروکش کردن شعله شیوع کرونا در کشور، برگزاری کنسرت های موسیقی ایرانی، نواحی و کلاسیک هم در حال رونق گرفتن است و هنرمندان این حوزه که عمدتا مهجور واقع می شوند، در حال بازگشت به روی صحنه هستند که البته با توجه به آسیب های مالی این هنرمندان، بازگشت آنها به روی صحنه نیازمند حمایت های دولتی نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام الدین سراج: خوشحالیم بعد از 2 سال حمله کرونا به صحنه بازگشتیم

حسام الدین سراج: خوشحالیم بعد از 2 سال حمله کرونا به صحنه بازگشتیم