مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-11سياسي

پاسداشت روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش های انقلابی هشت سال دفاع مقدس است


در پیام ستاد مرکزی راهیان نور کشور آمده است: پاسداشت روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش های انقلابی هشت سال دفاع مقدس است که با تقویت آن می توان به انتقال تاریخ فرهنگی دفاع مقدس به نسل آینده نائل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور به مناسبت بیستم اسفندماه، روز ملی راهیان نور، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر روح بلند امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و حاملان امانت وحی که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل کردند.

گوارا باد بر شهیدان لذت انس و همجواری شان با انبیاء (علیهم صلوات الله) و اولیای گرام و شهدای صدر اسلام و گواراتر بر آنان باد نعمت رضایت حق که رضوان من الله اکبر است.

به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز، دورانی خواهد رسید که قدرت ظاهر حق همه قله های فساد و ظلم را از بین خواهد برد و چشم انداز زندگی بشر را به نور عدالت منور خواهد کرد.

هشت سال استقامت و دفاع در برابر تجاوز و زیاده خواهی استعمار و استکبار جهانی، داستان ایستادگی و سرافرازی ملتی است که به لطف الهی در امتحانی سخت سربلند و پیروز میدان جهاد و ایثار و شهادت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش های انقلابی هشت سال دفاع مقدس است

پاسداشت روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش های انقلابی هشت سال دفاع مقدس است