مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 06:572022-03-11حوادث

اختتامیه المپیاد آتش نشانی شیراز


اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان آتش نشانی شیراز برگزار و از ورزشکاران مدال آور این دوره، قدردانی و تجلیل شد.

- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این مراسم، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و آموزش پرسنل آتش نشانی به منظور مقابله سریع با انواع حوادث ونجات جان انسانها در کوتاهترین زمان را از ارکان مهم مجموعه آتش نشانی دانست.

به نقل از آتش نشانی شیراز، محمدهادی قانع، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از سه سال گذشته در بخش تربیت بدنی با هدف افزایش سطح قوای جسمانی و در بخش آموزش با هدف آشنا شدن آتش نشانان با آخرین فنون لازم در خصوص مدیریت عملیات، دوره های مختلف آموزشی و تمرین های روزانه ورزشی در حال انجام است.

قانع به افزایش 300 درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های سازمان آتش نشانی شیراز اشاره کرد و افزود: ایجاد سالن های ورزشی در سه ایستگاه شماره 5، 3 و دومین سایت آموزشی جنوب کشور و همچنین در نظر گرفتن تجهیزات ورزشی برای تمام ایستگاه های عملیاتی روند رو به رشدی را در کسب مقامات مختلف ورزشی توسط آتش نشانان شیراز رقم زده است.

مسعود زارعی، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز ایجاد مهارت، افزایش سرعت عمل و بالا بردن توان عملیاتی را لازمه یک آتش نشان دانست و عنوان کرد: توانمندی یک آت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه المپیاد آتش نشانی شیراز

اختتامیه المپیاد آتش نشانی شیراز