مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 05:022022-03-11اقتصادي

گلایه از عدم تامین اعتبار گود کشتی امام مرشد فاروج


پیشرفت فیزیکی گود کشتی امام مرشد که ساخت آن از سال 93 آغاز شده 30 درصد است توزیع اعتبارات با محوریت طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر یا طرح جدید خانه جوان بوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر ورزش و جوانان فاروج گفت: پیشرفت فیزیکی گود کشتی امام مرشد که ساخت آن از سال 93 آغاز شده 30 درصد است توزیع اعتبارات با محوریت طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر یا طرح جدید خانه جوان بوده است.

آتنا فراهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال های اخیر هم اعتباری برای این طرح که سابقه برگزاری کشتی چوخه در آن به 300 سال می رسد، اختصاص نیافته و اعتبارات برای طرح خانه جوان و سالن ورزشی تیتکانلو پیش بینی شد.

مدیر ورزش وجوانان فاروج با اشاره به طرح های مهم ناتمام ورزشی شهرستان گفت: استخر ورزشی با 60 درصد پیشرفت از سال 89 آغاز شده، سالن ورزشی تیتکانلو با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از سال 93 و گود کشتی امام مرشد با 30 درصد پیشرفت از سال 93 آغاز شده که تکمیل این طرح ها در حوزه ورزش شهرستان تحول ایجاد می کند.

فراهی گفت: شهریور سال 93 عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو واقع در زمینی به مساحت هزار و 300 مترمربع آغاز شد و به رغم خرید کف پوش و تجهیزات سقف آن، تکمیل بنای این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با تخصیص های فعلی کفایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از عدم تامین اعتبار گود کشتی امام مرشد فاروج

گلایه از عدم تامین اعتبار گود کشتی امام مرشد فاروج