مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-10فرهنگي

نمایشنامه های جشنواره روح الله ضعف محتوایی داشت/حساسیت در ارتباط با اندیشه امام


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: باید برای سالهای آینده برای نگارش نمایشنامه های جشنواره روح الله برنامه ریزی ویژه کنیم چراکه اکنون ضعف محتوایی خاصی را در آنها شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش زارعی، شامگاه پنج شنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله که با حضور مسئولان و هنرمندان در سالن اهل بیت اصفهان به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما در این جشنواره ها دور هم جمع می شویم تا یک رویداد تئاتری را جشن بگیریم و شادمان باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز برای ما جا نیفتاده است که در این جشنواره ها برای جایزه گرفتن حضور پیدا نکنیم، تاکید کرد: ما برای برنده و بازنده شدن گرد نیامده ایم بلکه هدف ما دور هم جمع شدن و کسب تجربه است.

قضاوت در اندازه بضاعت اجراهای دیده شده داور سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله با اشاره به اینکه همه در این جشنواره برنده هستند چراکه از میان تعداد زیادی آثار به مرحله پایانی راه یافته اند، گفت: باید به این نکته توجه کنیم که به لحاظ تکنیکی و فنی باید به جشنواره ها خوب نگاه کنیم اما در این جشنواره در اندازه بضاعت اجراهای دیده شده قضاوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه های جشنواره روح الله ضعف محتوایی داشت/حساسیت در ارتباط با اندیشه امام

نمایشنامه های جشنواره روح الله ضعف محتوایی داشت/حساسیت در ارتباط با اندیشه امام